Helg i julens tecken

Så var vi framme i tredje advent och denna helgen har kretsat kring julen såklart. 
Redan i fredags hade jag en fantastisk dag med mina nya och goa kollegor på AkzoNobel. Vi besökte Marstrands Havshotell där vi konfererade, spaade och åt julbord ihop. 
Lördagen ägnade Henrik åt jobb så grabbarna bus och jag åkte till Grundsund och gick på julmarknad. Massa Grundsundsbor samlades på torget och som Grand final kom traditionsenligt tomten på Icataket och kastade godis till alla barn. 


Idag har Oscar och jag besökt Stenungstorg och sedan bakade vi pepparkakor allihop. 


Glömde förresten att vi i torsdags överraskade Henrik när han kom från jobbet genom att ha köpt, tagit in och klätt årets julgran. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0