Nya höstskor

Förra veckan kom en leverans från Campadre. Beställde en ny Eton-skjorta till Henrik och slog till på ett par höstskor till mig. Jag har bara köpt oprovade skor på nätet någon enstaka gång innan och även denna gång gick det bra. Skorna passar bra och eftersom de är helt i skinn och mocka räknar jag med att de kommer forma sig efter foten så småningom. Helt klart nöjd med mitt fynd som ingår i "min väg mot ett piffigare liv". Två första punkterna är:

1. Målade naglar 

2. Högre klackar på skorna.


Mottar gärna tips på hur man med enkla medel piffar till sig själv och vardagen. :-)


Kommentarer
Postat av: Fotografen

Superfina!!
Jag har samma mål i höst ;)
Lite piffigare med fina naglar och klickklackiga skor!
I like!

Svar: Ja det är ju faktiskt två ganska enkla medel. Speciellt nu när gellacket finns i våra liv. I like a lot!!!
Maria Roderhult

2013-09-01 @ 19:01:09
URL: http://jarlholt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0