Födelsedagshelg

I söndags fyllde jag 31 år och väcktes på morgonen av att mina två pojkar kämpade och slet med min present. Jag fick en 32 tums Led-TV att ha i sovrummet. Denna stod högst på önskelistan inför kommande (antagligen)
många och långa amningsstunder.
Redan samma kväll fick den mycket väl godkänt av Oscar som bäddade ner sig i pappas säng och myste framför Nalle Puh.
 
Fram på eftermiddagen kom våra föräldrar, syskon, Anna, Mattias, Marie, Ulrika, Erik och Filip.
Tusen Tack för allt fint jag fick!!!
Då bjöd vi på kakor (bullar, Sverigekaka, AnneBritts kokostosca, macroner, chocolate chip cookies) och tårta. Tårtan bestod av en "vanlig" tårtbotten med hallonmousse och vaniljkräm. Recepten hittade jag på en  favoritblogg: Bli min jäst. Tårtan dekorerades med hemmagjord sugarpaste. Det var första gången jag gjorde det så den sprack lite så efter lite lappande och lagande fylldes tårtan av rosa och vita stjärnor.

Lovar att återkomma med fler bilder samt recept på kokostoscan!


Philip och Erik dök upp som tvillingar :-)

Två tjockisar i v 38 (bara 4 dagars skillnad).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0