Plåster på såren

Ända sedan vi flyttade in i huset har vi varit mer eller mindre sjuka i familjen. I samband med flytten var Oscar magsjuk, därefter kände jag mig lite krasslig men det blev aldrig något som tur var. Veckan därpå blev Henrik magsjuk och förra helgen var det dags för mig att få en förkylning. I lördags var det bättre men på söndagen vaknade jag med feber, svullna mandlar och hosta. Givetvis har snuvan stannat kvar också.

Idag fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta ut (?) så när Henrik kom från jobbet åkte jag till Statoil och hämtade ett Yankee Candle!!! Jag hade vunnit på Allt om bröllop! Å inte det minsta heller utan det största doftljuset de har och doften heter "Early Sunrise". Tusen Tack för det! En glad överraskning som muntrar upp, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Fru J

Så mysigt med lite vardagslyx!

Jag är toknyfiken på huset, när får vi komma ut???



puss

2011-03-11 @ 13:05:43
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0