Gammelfarfar Eide 90 år

I tisdags fyllde min gammelfarfar 90 år. Det firade vi hemma hos gammelfarbror Lars-Eide och gammelfaster Ros-Mari på Smögen. Mina sysslingar Julia och Ida och deras föräldrar Sandra och Peter var också där liksom farmor, farfar, mamma, pappa och farbror Philip. De åt en riktigt smarrig middag som till förrätt bestod av grönsparris med lufttorkad skinka, parmesan, pinjenötter och balsamicodressing. Till huvudrätt blev det hjort, pressad potatis, kantareller, sås, morötter och broccoli och desserten var mjölkchokladpannacotta med hallon. 10 poäng för den middagen! Min stora syssling Julia busade med mig och tog min napp. Vi tyckte det var lika roligt båda två.
Gammelfarfar Eide fyllde 90 år den 4 januari.
Julia busar med mig :-)
Julia, Peter, Ida och mamma och Ida

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är inte dåligt med så många 90-åringar i släkten

2011-01-11 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0