Upp och ner

Hemma hos oss är allt upp och ner just nu. Det är flyttlådor och grejer överallt. Om bara några dagar lämnar vi mitt första hem på Norra Liden i Göteborg och flyttar till en nyproducerad lägenhet på Maj på Malös gata på Eriksberg. Vi var där och tittade häromdagen och det var fräscht och fint. Vi kommer bo högst upp i huset med utsikt in över stan och gamla lägenheten.

Jag är väldigt duktig på att packa. Jag låter nästan allt som mamma och pappa packar ner ligga kvar i lådorna. Jag kryper efter dem hela tiden när de går från rum till rum och hämtar grejer. När de stannar upp så jag hinner ikapp brukar jag ta tag i deras ben och ställa mig upp så de står still en stund. Blir effektivast så tycker jag.
Som sagt, allt är upp och ner just nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0