Första besöken

Hej igen, Oscar här.
Nu har jag fått åka hem med mamma och pappa till mitt nya hem på Otterhällan. Första dagen hemma, dvs igår, och jag är visst populär för redan efter några timmar så kom min farfar Dick på besök. Sedan kom även min mormor Kristina och farbror Philip och tant Kattis och kikade in mig. Jag tänkte det var lika bra att visa mig från min bästa sida så jag var inte ledsen det minsta utan lät dem hålla mig en efter en. Inte alls dumt att vara omtyckt! Fick dessutom massa fina presenter, även om det var min eminente far som skulle firas egentligen, eftersom det var hans namnsdag. Han fick inga presenter och verkade lite putt över det medan jag fick ungefär tvåtusen presenter och en massa blommor. Morfar Hans har vid det här laget lagt in mig som bakgrundsbild på alla datorer inte bara på Scandica utan på hela Sjöfartsverket. Han skickade fina blommor till mig idag.
Idag var farmor Ulla här och gav sitt distriktsköterske-omdöme om mig. Jag fick Med Beröm Godkänt! Var visst både liten, söt och gosig. Som om jag inte redan visste det!
När farmor åkte så tyckte jag det var dags att testa mamma och pappa lite, så jag hade bajstävling med mig själv. Jag vann med 6 bajsar och 6 nya blöjor på 2 timmar! Det ni! Den som vill får gärna försöka slå det! Hör ni det alla mina kompisar, Adrian, Lukas, Filip, Albin, Carl, Hugo, Svante, Sixten och Ester. Bajstävling is on, även om mamma och pappa förbjudit mig att vara med... Tror de ja, här skall bytas blöjor!
Nu skall jag äta, bajsa och sova.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Albin

Hej Oscar!

Jag ska försöka slå dig, men är fullt uppe i en kräkstävling jag har med en annan kompis just nu. Jag har kräkts i 4 dygn nu! Vi ses väl första helgen i februari, lillskit?

Kram, Albin

2010-01-21 @ 07:35:21
Postat av: Fru J

Men killar, inte bara det att jag är störtst..jag slår er båda i både bajs & kräktävlingar ;) till min mammas förtret.

Vill gos & busa med er snart! Kram/ Adde

2010-01-21 @ 09:18:27
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Virre + Lukas

Nej nej här vinner vi inte tävlingen om bajs å kräck men vänta ni bara när jag blir stor vem som får mest chicks :-) .... Vi är ju alla mammas pojkar!!! hihihih kram på er!

2010-01-21 @ 09:35:24
Postat av: aleksandra

Om Max får vara med så har vi en klar vinare! Sorry, lille O! Jarling Junior hamnar dock sist....stopp i maskineriet just nu!

Ses snart underbara pojkmammor!

2010-01-21 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0