En vanlig torsdag

Hej alla mina trogna läsare.

Idag har jag varit på Barnavårdscentralen och träffat en gammal tant. Hon var snäll och pratade mycket med mamma och pappa om hur de skall ta hand om mig på bästa sätt. Sen vägde hon mig och jag är numera uppe på tresiffrigt igen, 3 110 gram tung, trots mitt myckna bajsande. Jag har även provåkt min nya fina vagn idag, det var skoj i början, men på vägen hem från Barnavårdscentralen så blev jag hungrig och påkallade päronens uppmärksamhet genom att skrika lite. De lyder mig ganska bra får jag säga.

Nu har jag precis ätit lite och sover nu gott på mammas bröst. Inte dumt att hon bär med sig min mat hela tiden, så jag kan få mig ett skrovmål så fort jag vill.

Så här snygg har jag varit idag...




Kommentarer
Postat av: Fru J

Underbara lille du! Men jag undrar om mamma Maria är nöjd med sin otroligt fina skötväska, nu när den är provad...? puss på er

2010-01-21 @ 22:53:38
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Maria

Mamma Maria är väldigt nöjd :-) även om hon inte hunnit testa den så mkt ännu. Idag har hon dessvärre feber så det blir ingen promenad idag.

puss tillbaka!

2010-01-22 @ 14:07:07
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: catrin

Så söööötttt!



Puss och kram!

2010-01-24 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0