En syssling...

har jag fått i onsdags då pappas kusin Sandra fött fram en liten Ida. Grattis Ida och välkommen till världen.


Annars så har vi kommit hem från sjukan nu då mamma mår bättre och jag tror att jag numera bott mer nätter hemma i lägenheten än på Östra.

Idag är en stor dag i mitt liv. En av de största än så länge faktiskt. Jag befinner mig nu på Smögen, ön av öar! Här skall det våldgästas framöver kan jag lova. Skall även bjuda med mina bebispolare när vi blir äldre på utgångar och sjöbodsfester vill jag lova.

Nu skall vi fira mitt och Smögens första möte med en älgfilé och potatisgratäng. Eller förresten, inte jag men mina föräldrar iaf.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fru J

Adrian viker upp kragen & laddar med slitna seglarskor i hopp om att få följa med på smögentur!

2010-01-29 @ 23:47:40
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Oscar

Grymt Adde! Vi kommer vara kungar!

2010-01-31 @ 18:47:32
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: Farmor Ulla

Lugn pojkar, det lär dröja länge- Och era föräldrar får nattvaka själva då.

2010-01-31 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0