Åter på sjukan

Hej alla.

Igår kväll fick mamma så hög feber att vi var tvungna att stuva in mig i bilen och åka tillbaka till Östra. De tog en massa blod från mamma för att testa vad hon har för virus/infektion som ställer till det. Sen blev hon satt till dropp och fick inte äta något under kvällen och natten. Huja vad hon var hungrig. Hon går på två olika antibiotika-kurer som förhoppningsvis hjälper.

Pappa sitter bara och läser och är tråkig, och jag passar på att sova och bajsa.

Som jag nämnt tidigare så har jag försökt kissa på pappa när han bytte blöja på mig. Idag gjorde jag ett nytt försök. Det skulle jag aldrig gjort! Han höll mina ben högt för att få bort den gamla blöjan och just då tyckte jag det var läge att kissa. Dumt av mig, då jag kissade ner hela magen, ansiktet och håret, samt min nya fina body. Gud så blöt jag blev. 1-1 mellan mig och pappa!

Som om det inte vore nog med elände så förlorade mitt favoritlag Arsenal idag.

Detta var ingen rolig helg!

Over and out,

Oscar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men va jobbigt! Har dom hittat vad det är? Hoppas det blir bättre snart och ni får åka hem. Kram på er

2010-01-24 @ 22:03:08
Postat av: Hugo

Hej kompis!

Jag kissar på min pappa också! Hur kul som helst! Mamman är inte lika rolig att kissa på så det låter jag bli.....

Hoppas din mamma blir frisk snart!

Kramar från oss alla!

2010-01-24 @ 22:24:12
URL: http://jarling.blogg.se/
Postat av: Virre + Lukas

Stor kram gumman!!! Behöver ni något så säg bara till!! Oscar bättre sikte nästa gång!!! kram ifrån oss!

2010-01-25 @ 09:41:15
Postat av: Maria

Lisa: nej inte exakt men det lutar åt att det är livmodern. För en stund sedan gjordes ett tredje ul och överläkaren bedömde då att det blir en skrapning i em. Jag har dessutom fått lite ont i magen nu så det tyder ju på att det är där felet sitter. Känns skönt att det händer något faktiskt.



Hugo: Hihi!! Jag tycker också det är roligare att sikta på pappa. Körde dock en racerbajs mot mamma förut men hon var snabb att blocka. Får bli pappa jag lägger krutet på i fortsättningen.



Virre: Tack gumman. Det går bra än så länge. Henrik sköter markservicen bra och förhoppningsvis är vi hemma snart.



Stor kram tillbaka till er alla

2010-01-25 @ 11:53:33
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken rolig blogg det här blir att följa, inte för att den var tråkig innan men din mamma skrev inte lika ofta som du... och så är du så otroligt söt:-)



Kram till dej och din mamma, hoppas hon snabbt blir bättre!

2010-01-26 @ 09:04:04
URL: http://juliark.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad gullig du är Julia! Jag är nog ganska söt för mamma och pappa bara pussar på mig hela tiden :-)



Kram från mamma och mig

2010-01-26 @ 11:55:23
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: Petter

Känns bra att du håller på Arsenal Oscar, skönt om inte annat för Henke! Vore ju jobbigt om tronföljaren började hålla på exempelvis Manure eller Chelski...hemska tanke!

2010-01-29 @ 19:35:27
URL: http://i-voyager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0