Å vinnaren är...

I min egna lilla gissningstävling blev vinnaren Karin Almsparre som gissade helt rätt. Karin och jag delar numera födelsedag då jag kom ut på hennes 30-årsdag. Hurra för oss Karin! Min gammelmoster Elisabeth var ju väldigt nära men missade med 2 minuter. Mamma var rätt trött på att ha mig kvar därinne då så det var lika bra jag kikade ut tänkte jag.

Idag har jag förresten tagit mitt första bad. Det var väl ingenting jag njöt av direkt men jag antar att det bara är att gilla läget för mamma och pappa kommer säkert doppa mig i den där baljan fler gånger. Nu i efterhand känns det dock riktigt skönt och jag snusar gott i pappas famn.

Jag har även varit hos en barnläkare och hon klämde, kände och lös med lampor högt och lågt men inte ett fel hittade hon på mig så då blev mamma och pappa glada såklart.
Så här mysigt har jag det i pappas famn just nu.

Kommentarer
Postat av: Virre

Underbart kort!! Kram

2010-01-20 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0