Nackträning, IFK och sjukdom

Hej igen!
Vad har hänt sedan sist? Mamma har legat sjuk med någon form av maginfluensa så pappa fick jobba hemifrån igår. Nu är hon dock på bättringsvägen så att jag får den uppmärksamhet som jag är värd!
Sen har jag fått en ny body. En fin blåvit body från Blåvitt-shopen. Du kan tänka pappa var stolt när mamma mms:ade en bild på mig i bodyn idag. Men jag vet inte riktigt vilket lag jag skall hålla på så jag har mest skrikigt och hållit mamma sysselsatt hela dagen. Kanske jag är Öisare som farfar och mamma, men vet inte om jag vågar berätta det för pappa. Men å andra sidan kan man ju inte hålla på ett lag som mest harvar i Superettan, och GAIS har ju aldrig varit ett alternativ varken för mig, mamma eller pappa. Så jag blir nog en Ängel tillslut ändå.
Funderar även på en brottningskarriär å då behövs en stark nacke, så jag lägger mig gärna på mage och tränar med huvudlyft. Se bilderna nedan.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Jag tycker du redan ser ut att ha anlag för att bli en toppforward i blåvitt med den blicken och träffsäkra pannan.Du ser perfekt ut.

2010-02-10 @ 20:59:45
Postat av: Oscar

Ja Morfar, på den stora bilden tränar jag språngnickar! Har även testat att skall ihop med pappa, det var inget bra, det gjorde ont.

2010-02-10 @ 21:32:03
URL: http://roderhult.blogg.se/
Postat av: Fru J

Gud så söt han är, som en liten så fin liten sköldadda som tittar ut ur sitt skal. Vi måste ses snart, vi vill ju ge honom vårt paket!

2010-02-11 @ 09:42:17
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: J

Ojojoj, du är en stark liten kille du Oscar:-)

2010-02-11 @ 12:21:25
URL: http://juliark.blogg.se/
Postat av: Farmor Ulla

Oscar! Du spanar väl efter bollen.....golfbollen alltså. Kram

2010-02-11 @ 13:12:59
Postat av: mormor

Du är bara det sötast bland sött. Puss o Kram

2010-02-11 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0