Sjuk på 2:a advent

Precis när vi trodde att min förkylning var över slår jag till med att få 40 graders feber. Detta var i fredags kväll och idag, två dagar senare, har jag fortfarande närmare 40 grader. Jag är jättetät i näsan och hostar lite grann, hur jobbigt som helst. Men eftersom jag är en positiv liten kille låter jag mig inte nedslås av det. Jag kryper runt, busar, äter och dricker precis som vanligt och det tycker mamma och pappa är skönt.

Innan jag blev sjuk hann jag hjälpa mamma med att baka ett pepparkakshus. Och idag har hon bakat lussekatter.
Jag har nu fyra små bissar som kan skymtas på detta kortet:

Kommentarer
Postat av: Farmor Ulla

Nu får Du krya på Dig så vi kan ses, det var så länge sedan nu. Puss

2010-12-06 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0