Besök Barnmorskan

Inte nog med att jag börjat jobba på nytt uppdrag idag, vilket är på min gamla arbetsplats KD, vi har även haft vårt första besök hos barnmorskan sedan inskrivningen.

Vi fick lyssna på hjärtljudet, hon mätte magen och tog blodprov och blodtryck.
I samband med Kub-testet fick vi ett hjärtljud på 155 slag/min men det hade minskat en del nu och låg på 140 slag/min. Är det en pojke därinne tro??? Ska bli spännande att se vad vi får om en månad.
Det var även dags för mig att börja äta järntabletter då värdet hade börjat gå neråt. Hoppas magen fixar detta bra.

Tycker det är roligt att vi igång med dessa kontinuerliga besök som är som milstolpar under hösten.

Kommentarer
Postat av: Fru J

Va spännande, du får uppdatera oss nu!

2009-10-06 @ 12:18:25
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0